بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راه اندازی کسب و کار در خانه

آیا شما رویای کار از خانه را دارید؟ در اینجا لیست عظیمی از شرکتهای کار در خانه وجود دارد که بطور مرتب افراد را برای مشاغل قانونی از مشاغل خانگی استخدام می کنند. برخی از مواضع آزاد است ، برخی از آنها پیمانکاری مستقل و برخی دیگر مشاغل تمام وقت با مزایا هستند.

شرکت های ذکر شده در بالا ، شرکت هایی که این هفته استخدام می شوند ، منجر به مشاغل جدیدی شده اند. این لیست را هر هفته دوشنبه به روز می کنیم. مشاغلی که توسط شغل ذکر شده است ، شرکت هایی هستند که همیشه افراد را برای کار از راه دور استخدام می کنند.


آیا خبرنامه ما را دریافت می کنید؟ این شامل موارد اختصاصی کار از خانه می شود که من در هیچ کجای دیگر به اشتراک نمی گذارم. ثبت نام در اینجا - این برنامه رایگان است و به شما کمک می کند تا کار سریعتر را از راه دور انجام دهید!

شرکت هایی که در این هفته استخدام می شوند:
نمایندگی فروش داخلی - NexRep

عاشق خریدم؟ دوست دارم از خانه کار کنید؟ به NexRep در فروش ورودی بپیوندید !! شما می توانید 15-25 دلار + / ساعت به ارمغان بیاورد و FUN را در حین انجام این کار داشته باشید! هیچ تماس سرد وجود ندارد ، شما با افرادی که از قبل به یک محصول علاقه مند هستند صحبت می کنید و به آنها کمک می کنید تا به خرید بروند! مثل این است که با شخصی که می خواهد چیزی بخرد و به کمک شما نیاز دارد ، به مرکز خرید بروید! برنامه خود را تنظیم کنید و آن را از راحتی در خانه خود انجام دهید! تیم ما از مأموریت ها سرگرم کننده است و آنچه را که انجام می دهند دوست دارد. اگر می خواهید برای کمک به مردم در خرید و تفریح ​​پول بدست آورید ، امروز با فروش Inbound با ما در NexRep بپیوندید!

نویسنده امور مالی شخصی - کیف پول نرد

در جستجوی نویسنده ای با روحیه کارآفرینی برای پوشش انتخاب های مالی شخصی که میلیون ها آمریکایی هر روز با آن دست و پنجه نرم می کنید. نامزدهای موفق باید بتوانند مباحث پیچیده را به مقالاتی مکالمه ای ترجمه کنند که پاسخهای مخاطبان ما را با بستری که شایسته آن است جستجو کند. تمام وقت + مزایا.

مدیر حساب شرکت - غذاهای غیرممکن

نظارت بر کلیه فعالیت های روزانه با توزیع کنندگان اختصاص داده شده (از جمله ، اما محدود به موارد اختلاف: در پرداخت هزینه ، خارج از سهام ، فرم های جدید تنظیم فروشنده نیست). بین حساب توزیع کننده ناممکن و اختصاص داده شده HQ ارتباط برقرار کنید. مشاوره و پشتیبانی از تیم برای مدیریت صحیح روابط توزیع کننده و روابط بین منطقه ای. تمام وقت.

متخصص پشتیبانی مشتری - Abine

به دنبال اعضای جدید تیم پشتیبانی مشتری هستیم تا به مشتریان ما کمک کند تا با استفاده از محصولات ما امنیت ، حریم خصوصی و ایمنی خود را در بهبود موفقیت کسب کنند. استخدام در ماساچوست. تمام وقت.

خدمات به مشتریان / کمکهای روحانی - زنگ هشدار داخلی

مسئولیت پاسخگویی به تماسها ، ارائه اطلاعات مربوط به محصول و کمک به مشتری با داشتن آموزنده ، همدلی و مشتاق برای حل سریع مشکل مشتری است. تمام وقت.

نوشتن اخبار بازی های ویدئویی - دست و پنجه نرم

به دنبال یک نویسنده بازی های ویدئویی کسب و کار خانگی هستید که بتواند اخبار دنیای بازی های ویدیویی را پوشش دهد - تریلرهای جدید ، سخت افزار ، به روزرسانی ها / DLC - و از همه مهمتر ، این دانش را داشته باشید تا یک دیدگاه تیز و مفصل را به شما اطلاع دهد که زمینه را برای افراد فراهم کند. در جستجوی پاره وقت

ویرایشگر معاملات - معاملات آینده

مسئول تشخیص ارزانترین قیمت ها ، روند معاملات روشنگری و داغ ترین تخفیف ها و سپس نوشتن در مورد آنها برای خدمت به مخاطبان در T3.com. تمام وقت.

متخصص محتوا - نرم افزار نهایی

به دنبال یک طراح تجربه یادگیری نیمه وقت دائمی برای ایجاد کسب درآمد دلاری مواد یادگیری داخلی و مشتری رو برای محصولات نرم افزاری برنده جوایز ما باشید. شما مطالب آموزشی مانند دوره های تحت آموزش مربی ، دوره های خود گام ، فیلم ها ، راهنماهای کاربر ، کمک های شغلی ، اسکریپت های صوتی و تصویری ، صفحه داستانی و ارزیابی ها را ایجاد خواهید کرد. پاره وقت

مدیر پشتیبانی - M3 USA

مدیریت تیمی از متخصصان پشتیبانی ، از طریق محل و از راه دور ، نظارت بر فعالیتهای روزانه برای اطمینان از عملکرد و بهره وری با کیفیت بالا از تیم ، ارائه پشتیبانی حرفه ای با کیفیت بالا به اعضای M3 Global Research از طریق تلفن و ایمیل یا ارتباطات بلیط پشتیبانی. تمام وقت.گ
 
 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده