بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ساخت سایت

شما می توانید یک کارآزمایی ویژه 28 روزه را در اینجا بیابید - یا بهتر است با دسترسی به مسیر چالش 28 روزه کجابی ، دسترسی رایگان داشته باشید و مسیر حرکت خود را آغاز کنید. با شروع طرح پرداخت ، قیمت گذاری از 149 دلار در ماه شروع می شود (در صورت پرداخت سالانه 119 دلار). (بررسی کامل کجابی در اینجا.)

پیوند: https://newkajabi.com/

بنر کجابی - "تجارت خود را برای پول متوقف کنید ، تجارت رویایی خود را شروع کنید"
کجابی یکی از بهترین گزینه ها برای یک پلت فرم دوره آنلاین "همه در یک" است. از چالش 28 روزه کجابی دیدن کنید تا دوره خود را طی 28 روز طی کنید.
آکادمی معدن
در حالی که کجابی (فوق) ، یک انتخاب عالی همه در یک برای solopreneurs است ، آکادمی معدن شرط بهتری برای مشاغل و سازمان های کوچک است که می خواهند گزینه همه در یک باشد. این پلتفرم از دوره های SCORM ، آزمونها و ارزیابی های پیچیده و صدور اعتبار آموزش مداوم پشتیبانی می کند. و از آنجا که در بالای WordPress ساخته شده است ، دارای قابلیت های درجه یک برای ایجاد یک وب سایت کامل و کامل است.

آکادمی معدن همچنین تنها شرکتی در این صفحه است که برنامه های کاملاً مدیریتی را ارائه می دهد که شامل سفارشی سازی و پشتیبانی برای ساخت دوره های شما می باشد. (اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی عملکرد برنامه های مدیریت شده کسب کنید ، با من تماس بگیرید.)

این شرکت همچنین بر ابزارهای خود برای آموزش ساخت وب سایت  صفحات فروش دوره ها تأکید زیادی می کند - و واقعاً اینها چشمگیر به نظر می رسند. حتی می توانید آنها را امتحان کنید بدون اینکه از طریق یک شبیه ساز که LearnWorlds در اختیارتان قرار می دهد ، خارج شوید.

می توانید LearnWorlds را به مدت 30 روز بطور رایگان امتحان کنید (بدون نیاز به کارت اعتباری) ، سپس قیمت گذاری با 29 دلار در هر ماه آموزش طراحی سایت با وردپرس  (در صورت سالانه 24 دلار) شروع می شود. این شرکت در هر طرح 5 دلاری برای برنامه استارتاپ خود شارژ می کند ، اما هیچ هزینه اضافی برای سایر برنامه های خود ندارد.

بر خلاف بسیاری از شرکت های اینجا ، LearnWorlds همچنین خدمات را برای بارگذاری و تبدیل آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی  محتوای شما ، توسعه دوره ها و شخصی سازی مدرسه LearnWorlds شما ارائه می دهد. و این یکی از معدود سیستم عامل های موجود در این صفحه است که از SCORM پشتیبانی می کند. در کل ، به نظر می رسد لیاقت لیبل "حق بیمه" گزینه بسیار مناسبی است.




زیاده روی کرد؟ سردرگم؟
اشتراک در. راهنما را دریافت کنید. درستش کن
چرا از تجربه دو دهه من در زمینه سکوهای دوره ای بهره نمی گیرم؟ در زیر در Learning Revolution مشترک شوید و راهنمای رایگان من را با حساس ترین نکات در نظر بگیرید ، یک کاربرگ آزمایش شده با زمان برای کمک به شما در انتخاب درست ، و لیست کوتاه من از گزینه های برتر.

نام
پست الکترونیک
دسترسی داشته باشید
داده های شخصی ارسال شده از طریق این فرم پردازش می شوند
مطابق با خط مشی رازداری این سایت.


افزونه ها / مضامین وردپرس برای فروش دوره های آنلاین
اگر نمی دانید چگونه می توانید یک دوره آنلاین را با وردپرس ایجاد کنید - و البته آن را بفروشید - تعداد افزونه ها و مضامین وردپرس زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند. اگر می خواهید دوره های آنلاین را از طریق وب سایت شخصی خود بفروشید ، می تواند گزینه مناسبی باشد ، البته این را بخاطر بسپارید که اگر در این مسیر حرکت کنید به مهارت های فنی بیشتری نیاز خواهید داشت. در زیر گزینه های برتر فعلی من هستند.

LearnDash
به نظر من LearnDash تقریباً استاندارد طلا برای افزونه های جدی سیستم مدیریت یادگیری وردپرس (LMS) است و نسخه جدید نسخه 3.0 آن را حتی بهتر کرده است. این یک پلت فرم بسیار غنی است که به وضوح توسط افراد جدی در مورد آموزش الکترونیکی ایجاد شده است (و بنیانگذار ، جاستین فریمان ، سابقه طولانی در یادگیری الکترونیکی دارد).

قیمت نسخه برای نسخه اصلی 159 دلار شروع می شود و برای نسخه Pro 329 دلار قیمت دارد. توجه: اینها یک بار و نه هزینه ماهانه هستند و برای آنچه بدست می آورید مقدار دیوانه ارزش دارند. برای ادامه دریافت به روزرسانی ها و پشتیبانی ، هزینه تمدید سالانه وجود دارد که نیمی از هزینه مجوز اولیه است.

هنگامی که مجوز دریافت کردید ، LearnDash طیف وسیعی از ادغام ها و افزودنیها - WooCommerce ، bbPress ، Stripe و Zapier را در میان بسیاری دیگر - به صورت رایگان ارائه می دهد. و همچنین تعدادی از افزودنیهای برتر - از جمله اتصال به GrassBlade LRS (برای شما حرفهایهای یادگیری الکترونیکی در آنجا) وجود دارد - که بسیار مفید به نظر می رسند.

در کل ، این یک یادگیری الکترونیکی جدی با قیمت بسیار مناسب است. (BTW - اگر قصد دارید با LearnDash بروید ، پیشنهاد می کنم از آن در دسته کوچک موسیقی جاز با BuddyBoss استفاده کنید تا قابلیت های عالی برای عضویت / انجمن اضافه شود.) (بررسی کامل LearnDash در اینجا.

پیوند: http://www.learndash.com/

عکس تصویر BuddyBoss برای LearnDash
توصیه می کنید از LearnDash در ترکیب با BuddyBoss برای دریافت دوره های قدرتمند آنلاین و راه حل عضویت / انجمن استفاده کنید.
AccessAlly
اگر می خواهید توانایی فروش دوره های آنلاین را با توانایی مدیریت سایت عضویت تمام عیار - ترکیبی قدرتمند برای edupreneurs - ترکیب کنید ، مطمئناً AccessAlly بهترین انتخاب است.

این پلتفرم واقعاً از قابلیت ها و انعطاف پذیری کامل وردپرس بهره می برد و در عین حال به ویژگی های عالی عضویت و افزونه سیستم مدیریت یادگیری (LMS) نیز اضافه می کند که شامل ویژگی های قابل توجه مانند توانایی دانشجویان برای ارسال تکالیف و دریافت بازخورد خصوصی است.

همه اینها را بدون نیاز به کلمه وردپرس به دست می آورید. این در اصل بازی افزونه است ، اما گزینه جامع "انجام شده برای شما" نیز وجود دارد ، این است که می خواهید به سرعت با یک دوره و سایت عضویت سریعاً کار کنید.

برنامه Pro 129 دلار در هر ماه / 108 دلار با اشتراک سالانه است. اگر در مورد الگوی عضویت جدی هستید ، قطعاً این مورد برای بررسی است. (نقد و بررسی کامل AccessAlly در اینجا.)

پیوند: https://accessally.com/

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده