بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

»

در این دنیای فزاینده دیجیتالی ، هیچ وقت زمان بهتری برای کار از خانه وجود نداشته است. مشاغل در خانه فرصتهای مناسبی برای کسانی است که می توانند به دلایل بهداشتی در منزل بمانند ، به دلایل سلامتی در خانه بمانند ، باید از یک فرد عزیز مراقبت کنند ، یا هر روز فکر کردن از برخورد با یک رفت و آمد تند و زننده را خوشحال نمی کنند.

FlexJobs ، یک سایت جستجوی بهترین مشاغل در خانه ، در نظرسنجی خود در مورد وضعیت کار از راه دور گزارش داد که از سال 2017 ، اکنون 43٪ از کارگران آمریکایی از راه دور کار می کنند - حتی اگر این کار فقط یک کار نیمه وقت باشد. درآمد آنها را تکمیل کنید. برای مشاغل از راه دور ، به یک رایانه ، مهارت های اساسی و یک نگرش کارآمدی نیاز دارید. و بله ، حتی پرستاران ، معلمان ، سردبیران یا طراحان گرافیک می توانند فرصت های بی شماری برای کار از مشاغل خانگی پیدا کنند.

در این لیست از مناطق اشتغال زایی از راه دور که اکنون رونق می گیرد ، کلیک کنید ، بعلاوه راه های بیشتری برای کسب درآمد از خانه پیدا کنید.
برای من دانستن اینکه می خواهم کارآفرین شوم ، بخش آسانی بود. فهمیدن اینکه چه نوع شغلی را می خواستم شروع کنم بخش سختی بود. من کتاب می خواندم و به صورت آنلاین نگاه کردم ، اما من تمام فرصت های شغلی مختلف موجود را درک نکردم.

بدون اینکه بدانم چه چیزی را جستجو کنم ، گم شدم و بسیاری از زنانی که با آنها کار در منزل ملاقات کردم با همین چالش روبرو شده اند.

اگر در تلاش هستید تا مسیر شغلی خود در خانه را دریابید ، در اینجا لیست عظیمی از ایده های شغلی کار در خانه ، مشاغل و مشاغل موجود در خانه وجود دارد تا بتوانید آن دسته از آبهای خلاقانه را سر و صدا کنید.

آیا خبرنامه ما را دریافت می کنید؟ این شامل موارد اختصاصی کار از خانه می شود که من در هیچ کجای دیگر به اشتراک نمی گذارم. ثبت نام در اینجا - این برنامه رایگان است و به شما کمک می کند تا کار سریعتر را از راه دور انجام دهید!

99 ایده شغلی کار در خانه:
1. تبلیغات
آیا شما یک ناشر آنلاین یا وبلاگ نویس هستید؟ با افزودن تبلیغات از طریق Google Adsense یا Media.net ، درآمد اضافی به سایت خود اضافه کنید. بسته به ترافیک شما ممکن است بتوانید با یک شبکه تبلیغاتی مانند AdThrive یا Mediavine کار کنید.

آسانترین راه برای ایجاد درآمد ایجاد بسته های تبلیغاتی شخصی شما خواهد بود. برای قیمت گذاری رقابتی با سایر وبلاگ های موجود در رتبه بندی ترافیک مشابه خود بررسی کنید. در اینجا مقاله ای درباره نحوه دریافت اولین تبلیغ کننده خود آورده شده است.

2. مدیر وابسته
آیا پیشینه شما در بازاریابی است؟ بسیاری از ناشران و شرکت های اطلاعاتی برای مدیریت برنامه های وابسته خود ، از ایجاد تقویم بازاریابی گرفته تا هماهنگی کمپین ها و تعامل با شرکت های وابسته ، نیاز به کمک دارند. با جستجو در صفحات شغلی شبکه های وابسته خاص می توانید این موقعیت ها را پیدا کنید ، یا می توانید دسته ای از موقعیت های بازاریابی را در FlexJobs پیدا کنید.

3. بازاریاب وابسته
آیا به دنبال راهی برای درآمدزایی غیرفعال هستید؟ محصولات و خدماتی را که دوست دارید پیدا کنید و آنها را از طریق تبلیغات وابسته به دوستان ، خانواده یا مخاطبان وبلاگ خود معرفی کنید. به عنوان یک بازاریاب وابسته ، مواردی را تبلیغ می کنید و در عوض برای هر کالایی که از طریق پیوند وابسته به شما فروخته می شود ، کمیسیون دریافت می کنید. وب سایت ندارید؟ مشکلی نیست در اینجا نحوه دستیابی به درآمد شرکت های وابسته بدون حفظ وب سایت یا وبلاگ آورده شده است!

4- هنرمند
آیا عاشق نقاشی ، مجسمه سازی یا نقاشی هستید؟ سپس می توانید از استعدادهای خلاقانه خود برای کسب درآمد از خانه استفاده کنید. برای درخواست پروژه های خلاقانه و مشاغل ، از سایت هایی مانند AQUENT بازدید کنید. شخصیت خلاق دارید؟ در اینجا چند ایده تجاری خلاقانه تر وجود دارد که می توانید برای تولید درآمد از خانه استفاده کنید.

5. نویسنده
عاشق نوشتن هستی؟ همه ما نویسندگان پرفروش J.K را شنیده ایم. روولینگ و استفانی مایر ، اما هزاران زن در حال نوشتن راه موفقیت در کار در خانه هستند. فرصت ها و فرصت ها بی پایان است ، همه چیز از نوشتن کتابهای کودکان ، گرفته تا کتابهای خودیاری ، رمان های عاشقانه و کتابهای آشپزی. نگران نباشید - لازم نیست کتابی بنویسید که نویسنده شوید. اگر ترجیح می دهید مقاله های مجله را بنویسید ، برای شروع این مقاله را بررسی کنید.

6. کودک برنامه ریز
آیا شما بچه ها را دوست دارید؟ آنگاه شاید تماس با شما در انتظار خانواده ها باشد. کودک برنامه ریز با آمادگی والدین با والدین جدید و در مورد آمادگی تولد و پس از آن مشورت می کند. اگر به این نوع حرفه ای علاقه مند هستید ، April Beach یک دوره کامل تجاری را در اطراف شغل ایجاد کرده است. در واقع ، او می گوید به طور متوسط ​​Baby Planner می تواند در هر ساعت 75 دلار درآمد کسب کند!
 
https://academysabz.com/work-at-home/
 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده