بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ثروت

همه ما به هم پیوسته ایم. در سطح اتمی و زیر اتمی ، انرژی و ساختمانهای اساسی ماده ما  ثروت همه بهم پیوسته اند. اتمهای ما به اتمهای موجود در هوا متصل می شوند و سپس به سایر مواد آلی ، انسان ، حیوان ، گیاهان ، درختان و سایر موارد متصل می شوند.

در حالی که پیچیدگی های زندگی پس از میلیاردها سال تکامل ، مجموعه های متنوعی از موجودات را در اینجا روی زمین ایجاد کرده است ، ما هنوز همگی از یک منبع واحد و یکسان نشات می گیریم ، که می توان نه تنها در ابتدای وجود زمین ، بلکه در آن کشف کرد. همچنین به آغاز خود جهان و زمان که امروز آن را می شناسیم.

این منبع انرژی واحد و جهش های تصادفی پس از تکرارهای بی شماری در درخت تکامل است که موجودات منحصر به فردی را که امروزه به وجود آورده ایم ایجاد کرده است. همه ما به روش های کوچک متفاوت هستیم. با این حال ، برخی از ما به روش های بسیار بزرگی متفاوت هستیم. نه فقط در ظاهرهای بدنی بلکه در حالتهای روحی ، عاطفی و معنوی ما.

با همه این تفاوت ها ، یک رویکرد گسترده به یک موضوع مشترک که همه ما را به هم متصل می کند ، می آید: پول. در واقع پول فقط یک داستان است. این موفق ترین داستانی است که بشریت تاکنون ایجاد کرده است. فراتر از اختراع زبان ، که امکان برقراری ارتباط را فراهم می آورد ، پول تجارت را فعال کرده و ما را فراتر از صرف مرزبانی و تجارت و مبادله کالاها و خدمات همانطور که قبلاً فقط در سنین گذشته انجام دادیم ، سوق داده است.

به عبارت ساده ، پول فقط داستانی است که شخصی اختراع کرد و آن را در دست گرفت. مقرر شد که برخی از شکل های خاص سکه ، یا جسم فلزی مزین شده ، و یک تکه کاغذ ارزش بیشتری نسبت به موادی که ارائه می داد ، باشد. این به عنوان یک فکر در ذهن کسی شروع شد. این فکر اکنون امری عادی است. اکنون انتظار داریم که یک تکه کاغذ با یک عدد مشخص روی آن ، با رنگ خاص و سایر عناصر شناسایی ، چیزی بیشتر از کاغذی که روی آن چاپ شده ارزش داشته باشد.
 
https://modireafkar.ir/law-of-attraction-of-wealth/
 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده