مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه سایت بسازیم

Bluehost یکی از بزرگترین شرکت های میزبان در جهان است. آنها از سال 2005 با انجمن وردپرس همکاری می کنند ، و آنها یک ارائه دهنده میزبانی توصیه شده توسط خود وردپرس هستند. برای اطلاعات بیشتر ، بررسی Bluehost ما را بخوانید.

توجه: ما به شفافیت کامل ایمان داریم. اگر میزبانی را با استفاده از لینک ارجاع ما خریداری کنید ، در این صورت ما یک کمیسیون کوچک و بدون هزینه اضافی برای شما دریافت خواهیم کرد. در واقع شما در میزبانی + نام دامنه رایگان + SSL رایگان تخفیف می گیرید. ما می توانیم تقریباً در مورد هر شرکت میزبانی کمیسیون دریافت کنیم ، اما ما محصولاتی را پیشنهاد می کنیم که واقعاً معتقدند که به خوانندگان ما ارزش بسیاری می دهند

برای راه اندازی وب سایت وردپرس خود ، به وب سایت Bluehost بروید و بر روی دکمه شروع کار در حال حاضر کلیک کنید.


یک وب سایت در bluehost ایجاد کنید

در صفحه بعد از شما خواسته می شود که طرحی را انتخاب کنید. از آنجا که تازه کار را شروع کرده اید ، باید طرح اصلی را انتخاب کنید. این شامل نام دامنه رایگان و مجوز SSL رایگان است. همیشه می توانید بعداً سایت خود را ارتقا دهید.

برای راه اندازی یک وب سایت ، یک نقشه bluehost را انتخاب کنید چگونه سایت بسازیم

در صفحه بعدی از شما خواسته می شود دامنه موجود را که در اختیار دارید ، انتخاب کنید یا می توانید یک دامنه جدید را به صورت رایگان خریداری کنید. پیش بروید و از آنجا که رایگان است ، یک مورد جدید خریداری کنید.

خرید دامنه bluehost

از شما خواسته می شود اطلاعات حساب خود را وارد کنید. برای ثبت نام آسان ، می توانید فقط با چند کلیک با Google وارد سیستم شوید.

ایجاد حساب bluehost

پس از وارد کردن جزئیات خود ، به صفحه پایین بروید تا زمانی که جعبه اطلاعات بسته را پیدا کنید. شما می توانید 12 ماه ، 24 ماه یا 36 ماه برنامه اصلی را انتخاب کنید. همچنین می توانید ببینید که چند افزونه از پیش انتخاب شده اند و قیمت کل را اضافه می کنند. توصیه می کنیم موارد اضافی را بردارید زیرا فوراً به این موارد احتیاج ندارید. اگر نیازهای شما تغییر کرد ، همیشه می توانید بعداً آنها را خریداری کنید.

انتخاب برنامه 36 ماهه بهترین ارزش را برای پول شما به دست می آورد.

اطلاعات بسته Bluehost

پس از اتمام انتخاب برنامه های خود ، به صفحه پایین بروید تا جزئیات پرداخت خود را وارد کنید. شما باید با شرایط خدمات آنها موافقت کنید و سپس روی ارسال کلیک کنید.

خودشه!

شما با موفقیت در یک برنامه میزبانی مشترک شده اید. از شما خواسته می شود برای حساب خود رمزعبور ایجاد کنید.

در مرحله بعد ، یک ایمیل با جزئیات در مورد نحوه ورود به صفحه کنترل میزبانی وب خود (cPanel) دریافت خواهید کرد که می توانید همه چیز را از میزبانی فایلها گرفته تا ایمیل و پشتیبانی مدیریت کنید.

4.3 وردپرس را روی میزبان وب خود نصب کنید
با Bluehost ، دیگر لازم نیست مراحل نصب وردپرس جداگانه را طی کنید زیرا اکنون Bluehost به طور پیش فرض وردپرس را نصب می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که موضوع وردپرس خود را انتخاب کنید ، نام و برچسب را برای وب سایت خود مشخص کنید و برای شروع کار با WordPress آماده خواهید بود.

پس از عضویت در برنامه میزبانی خود ، از شما خواسته می شود یک موضوع وردپرس را انتخاب کنید. در این مرحله می توانید هر چیزی را انتخاب کنید ، زیرا همیشه می توانید بعداً موضوع خود را تغییر دهید (ما در مرحله بعدی این آموزش نحوه انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد). مهمترین بخش این است که شروع به ساخت سایت خود کنید تا هر موضوعی فعلاً کار را انجام دهد.

یک موضوع انتخاب کنید

از شما خواسته می شود که نام و نشان را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

ایجاد یک وب سایت وردپرس جدید

بعد از مشخص کردن جزئیات ، روی Next کلیک کنید. اکنون Bluehost وردپرس را برای شما نصب خواهد کرد و پس از انجام کار ، صفحه ای مانند این را به شما نشان می دهد:

نصب وردپرس با موفقیت انجام شد

می توانید با افزودن wp-admin در URL خود وارد سایت خود شوید. در اینجا باید URL ورود به سیستم WordPress شما به چه صورت باشد:

http://example.com/wp-admin

اکنون می توانید با اعتبارنامه های ارسال شده به آدرس ایمیل خود به وب سایت وردپرس خود وارد شوید.

ورود به وردپرس

4.4 قالب وردپرس خود را تغییر دهید
با وردپرس می توانید ظاهر چگونه سایت درست کنیم بصری وب سایت خود را به راحتی تغییر دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که موضوع مناسب وردپرس را پیدا کنید و آن را در وب سایت وردپرس خود نصب کنید.

قالب پیش فرض وردپرس خوب است ، اما اگر می خواهید یک ظاهر و احساس متفاوت برای سایت خود داشته باشید ، می توانید یک موضوع جایگزین از فهرست رسمی تم پیدا کنید و آن را در سایت خود نصب کنید. پیدا کردن موضوع مناسب شما را قادر می سازد سایت را واقعاً مورد نظر خود قرار دهید و به آن احساس "شما" شخصی بدهید.

توصیه می شود قبل از شیرجه رفتن و نصب یک موضوع تصادفی ، به لیست برتر موضوعات وردپرس ما نگاهی بیندازید.

اگر یک موضوع حق بیمه را انتخاب می کنید ، باید آن را از سایت فروشنده تم دریافت کرده و در وردپرس خود بارگذاری کنید.

اگر تصمیم دارید با یک تم وردپرس رایگان از مخزن رسمی تم بروید ، می توانید آن را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود و بدون بارگیری دستی از رایانه خود نصب کنید.

برای نصب یک موضوع رایگان ، در داشبورد وردپرس خود به موارد ظاهری »تم ها بروید. سپس بر روی کادر Add New Theme کلیک کنید.
 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده